Načini plačila
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:
● Plačilo po ponudbi/predračunu** na poslovni račun ponudnika Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela, odprt pri Nova KBM d.d., IBAN: SI56 0400 1004 9269 878. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic. Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.
● Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko slovenskega plačilnega sistema Bankart. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Bankart zagotavlja maksimalno varnost transakcij. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, V pay, BA in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
● Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
● Leanpay plačilo na obroke (možnost obročnega odplačevanja na do 48 obrokov) Lastnosti Leanpay obročnega plačila:
● Obrestna mera: 6,95 %
● Strošek ocene tveganja: 4 %
● Število obrokov: 3, 6, 12, 24, 36, 48
● Znesek nakupa: od 50 EUR do 5.000 EUR (minimalen obrok 10 EUR)
Več o Leanpay obročnem plačilu si preberite tukaj .
V odvisnosti od izbranega načina plačila (npr. Paypal, Leanpay ipd.) lahko kupcu nastanejo dodatni stroški (dodatne provizije in drugi stroški, vezani na izbranega ponudnika plačilnih storitev), in sicer v višini, ki jo ponudniku zaračuna s strani kupca izbrani ponudnik oz. izvajalec plačilnih storitev. Ta strošek je odvisen od izbranega izvajalca oz. ponudnika plačilnih storitev, njihovih cenikov oz. tarif in vrednosti nakupa ter ni vključen v ceno izdelka, temveč se obračuna dodatno. Morebitni dodatni strošek, ki je odvisen od izbranega načina plačila, se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. O navedenem strošku je torej kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška, naveden pa je tudi tako na naročilu, kot na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
* Pri posameznih naročilih si ponudnik izjemoma in iz utemeljenih razlogov pridržuje pravico zahtevati plačilo po predračunu, z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu (gre zlasti za primere preteklih negativnih izkušenj s konkretnim kupcem, ko naročil po dostavi ni prevzel, ko konkretni kupec evidentno in kontinuirano zlorablja pravice iz Zakona o varstvu potrošnikov, ko je kupec ponudniku ob odstopu od pogodbe vračal uničeno, poškodovano ali rabljeno blago, ko ima kupec v razmerju do ponudnika zapadle neplačane obveznosti, ipd.).
** Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi oz. predračunu.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
● Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
● V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
● Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Izdaja računa
Latissa po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Latissa kupcu omogočila odstop od nakupa. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, če je navedeno drugače.
Dostava naročila
Podrobno o dostavi
Izdelki se dostavijo do vhoda na naslov, ki je v naročilu naveden kot »naslov za dostavo«. Za dostavo naročila na naslov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu ter zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na tej lokaciji. Vnos blaga v večstanovanjski objekt, hišo, stanovanje ipd. ni vključen v ceno prevoza. Dostave izdelkov se praviloma vršijo v dopoldanskem času. O predvidenem času dostave boste običajno obveščeni en dan pred dostavo blaga.
Ponudnik oz. njegov pogodbeni izvajalec dostave si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prejemnika izdelka (kupca) – npr. z vpogledom v osebne dokumente. Ob prevzemu z dostavo kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega izdelka.
V primeru, da kupec paketa ne prevzame od dostavne službe v predvidenem roku in se paket vrne na naslov pošiljatelja, bo podjetje stopilo v kontakt s kupcem in na njegovo željo organizirala ponovno dostavo.
Dostava na območju Republike Slovenije
Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko kupec izbere eno izmed naslednjih možnosti dostave:
Dostava na domači naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih dostavnih služb. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta DPD in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.
Okvirne dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah v našem izdajnem skladišču ali skladiščih naših dobaviteljev. Veljajo okvirni dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Trudimo se za čim krajši čas dobave, zato izdelke naročamo takoj po potrditvi naročila, oz. plačila predračuna, vendar lahko zaradi preventivnih ukrepov pri dobaviteljih in med državami, prihaja do odstopanj.
Za izdelke na zalogi pri ponudniku je dostavni rok znotraj Slovenije praviloma 2 - 5 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami. Za izdelke, ki so na zalogi pri partnerjih je predviden čas dostave od potrjenega naročila s strani ponudnika prav tako naveden poleg naziva izdelka. Za glavnino tovrstnih izdelkov je predvidena dostava med 5 - 14 delovnih dni. Nekateri izdelki bodo pri proizvajalcu proizvedeni po naročilu, pri njih bo običajno lahko navedeni rok dobave nekoliko daljši in bo kupcu predstavljen pred zavezujočo oddajo naročila.
Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnimi roki dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni izdelki dostavijo kupcu hkrati, razen v kolikor kupec od ponudnika izrecno zahteva drugače. V primeru, da kupec (npr. zaradi različnih rokov dobave za različne izdelke iz istega naročila ali pa iz drugega razloga) želi naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se mu za vsako ločeno pošiljko obračuna strošek dostave.
Dostava v tujino
Ponudnik vrši dostave izven Slovenije. V primeru interesa naj se kupec za ponudbo obrne na ponudnika po elektronski pošti na naslov: info@latissa.si.