Košarica
Košarica je prazna.
Košarica je prazna.
Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodnje pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Latissa, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Latissa. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si pogoje poslovanja redno ogledujete.
Splošni pogoji spletne trgovine Latissa so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Latissa je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., v nadaljevanju ponudnik/Latissa. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem oz. spletno stran, zlasti kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Latissa, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S spletno trgovino Latissa upravlja podjetje:
Bojan Brežnik s.p.
Pod bregom 77
3313 Polzela
Slovenija
Matična številka: 7111711000
ID za DDV: SI38509962
Transakcijski račun: SI56 0400 1004 9269 878, odprt pri Nova KBM d.d.
Zavezanec za DDV: DA
E-pošta: info@latissa.si
Telefon: +386 (0)70 733 390
Podjetje je vpisano v poslovni register v Celju dne 29.7.2016.
Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.
Ponudnik se vezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:
● Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
● Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
● Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
● Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
● Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
● Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene z razvidno prikazanim podatkom, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
● Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
● Časovno veljavnost ponudbe.
● Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
● Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
● Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake.
● Podatki o morebitni obvezni ali prostovoljni garanciji.
Uporabnik lahko na Latissa.si izvede naročilo v spletni trgovini kot gost brez potrebne registracije. Naročanje poteka prek spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.
Do nakupa v trgovini Latissa pridete v petih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.
S pomikom/klikom na Košarica se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Na blagajno si lahko ogledate izdelke v košarici in skupni znesek naročila (prikazana je tudi cena dostave), tu lahko v polje Vnesite kodo za popust vnesete kodo za popust in kliknite UPORABI. V polje vpišete podatke plačnika (ime, priimek, naziv podjetja, če želite račun na podjetje, naslov, telefonsko številko in e-poštni naslov). Lahko izberete ali želite dostavo na drugi naslov, če tega ne želite bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. V polje Opombe naročila lahko vpišete svoje opombe. Izberete še željen način plačila in dostave. S strinjanjem z našimi splošnimi pogoji poslovanja in obveznostjo plačila zaključite nakup s klikom na gumb Zaključi naročilo.
Po oddaji naročila, prejme kupec po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo prejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
V kolikor obvestila o prejetem naročilu ne najdete v svojem elektronskem nabiralniku, vas prosimo, da preverite mapo promocij ("promotions") in mapo z vsiljeno pošto ("junk"). V kolikor tudi tam ne najdte sporočila, nas o tem nemudoma obvestite na info@latissa.si.
Administracija ponudnika naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov. V tem koraku ima kupec eno uro časa za preklic naročila, nato gre naročilo v nadaljnjo obravnavo.V obvestilu so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@latissa.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme sporočilo o potrditvi naročila. Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun ponudnika. Naročilo bo v tem primeru odposlano šele takrat, ko bo ponudnik od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.
Latissa si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.
Če kupec naročila v eni uri od oddaje ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave oz. prevzema. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov oz. pripravili za prevzem. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo, da je vaše naročilo zaključeno. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
V kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu bo ponudnik kupcu praviloma še isti dan po elektronski pošti poslal predračun. Naročilo bo šlo v nadaljnjo obdelavo šele ob zaznavi plačila. V kolikor se kupec odloči za spletni kredit Leanpay bo šlo naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko je kredit odobren s strani ponudnika Leanpay. Ponudnik nato v roku dveh delovnih dni naročilo pregleda, preveri razpoložljivost oz. dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Po elektronski pošti se kupca lahko tudi sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@latissa.si, da bo izdelek odstranil iz naročila. Latissa vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo prekliče. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih izdelkov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Latissa naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Latissa ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov, ki jih Latissa nima na zalogi v lastnem skladišču.
Latissa v dogovorjenem roku naročilo pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca. Latissa v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja (DPD ali Pošta Slovenije) Latissa ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obračajo preko navednih kontaktov (e-mail in telefon).
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora ponudnika o tem nemudoma obvestiti na elektronski naslov info@latissa.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Vse cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si ponudnik pridržuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter kupcu vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Pogodbe se na strani www.latissa.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.
Latissa ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno izdelkov. V primeru morebitnih napak bo stranka nemudoma obveščena.
V primeru, da želi kupec naročilo oddati preko telefona nas lahko pokliče na 070 733 390, od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00. Pri naročilu preko telefona bomo potrebovali enake podatke kot pri naročilu preko spleta. Pri naročilu preko telefona lahko izberete izključno plačilo po predračunu. Naročilo preko e-maila ni mogoče.
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:
● Plačilo po ponudbi/predračunu** na poslovni račun ponudnika Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela, odprt pri Nova KBM d.d., IBAN: SI56 0400 1004 9269 878. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic. Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.
● Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko slovenskega plačilnega sistema Bankart. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Bankart zagotavlja maksimalno varnost transakcij. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, V pay, BA in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
● Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
● Leanpay plačilo na obroke (možnost obročnega odplačevanja na do 48 obrokov) Lastnosti Leanpay obročnega plačila:
● Obrestna mera: 6,95 %
● Strošek ocene tveganja: 4 %
● Število obrokov: 3, 6, 12, 24, 36, 48
● Znesek nakupa: od 50 EUR do 5.000 EUR (minimalen obrok 10 EUR)
Več o Leanpay obročnem plačilu si preberite tukaj .
V odvisnosti od izbranega načina plačila (npr. Paypal, Leanpay ipd.) lahko kupcu nastanejo dodatni stroški (dodatne provizije in drugi stroški, vezani na izbranega ponudnika plačilnih storitev), in sicer v višini, ki jo ponudniku zaračuna s strani kupca izbrani ponudnik oz. izvajalec plačilnih storitev. Ta strošek je odvisen od izbranega izvajalca oz. ponudnika plačilnih storitev, njihovih cenikov oz. tarif in vrednosti nakupa ter ni vključen v ceno izdelka, temveč se obračuna dodatno. Morebitni dodatni strošek, ki je odvisen od izbranega načina plačila, se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. O navedenem strošku je torej kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška, naveden pa je tudi tako na naročilu, kot na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
* Pri posameznih naročilih si ponudnik izjemoma in iz utemeljenih razlogov pridržuje pravico zahtevati plačilo po predračunu, z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu (gre zlasti za primere preteklih negativnih izkušenj s konkretnim kupcem, ko naročil po dostavi ni prevzel, ko konkretni kupec evidentno in kontinuirano zlorablja pravice iz Zakona o varstvu potrošnikov, ko je kupec ponudniku ob odstopu od pogodbe vračal uničeno, poškodovano ali rabljeno blago, ko ima kupec v razmerju do ponudnika zapadle neplačane obveznosti, ipd.).
** Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi oz. predračunu.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
● Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
● V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
● Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Latissa po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo DDV, ker je ponudnik zavezanec za DDV. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Latissa kupcu omogočila odstop od nakupa. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, če je navedeno drugače.
Izdelki se dostavijo do vhoda na naslov, ki je v naročilu naveden kot »naslov za dostavo«. Za dostavo naročila na naslov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu ter zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na tej lokaciji. Vnos blaga v večstanovanjski objekt, hišo, stanovanje ipd. ni vključen v ceno prevoza. Dostave izdelkov se praviloma vršijo v dopoldanskem času. O predvidenem času dostave boste običajno obveščeni en dan pred dostavo blaga.
Ponudnik oz. njegov pogodbeni izvajalec dostave si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prejemnika izdelka (kupca) – npr. z vpogledom v osebne dokumente. Ob prevzemu z dostavo kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega izdelka.
V primeru, da kupec paketa ne prevzame od dostavne službe v predvidenem roku in se paket vrne na naslov pošiljatelja, bo podjetje stopilo v kontakt s kupcem in na njegovo željo organizirala ponovno dostavo.
Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko kupec izbere eno izmed naslednjih možnosti dostave:
Dostava na domači naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih dostavnih služb. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta DPD in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.
Okvirne dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah v našem izdajnem skladišču ali skladiščih naših dobaviteljev. Veljajo okvirni dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Trudimo se za čim krajši čas dobave, zato izdelke naročamo takoj po potrditvi naročila, oz. plačila predračuna, vendar lahko zaradi preventivnih ukrepov pri dobaviteljih in med državami, prihaja do odstopanj.
Za izdelke na zalogi pri ponudniku je dostavni rok znotraj Slovenije praviloma 2 - 5 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami. Za izdelke, ki so na zalogi pri partnerjih je predviden čas dostave od potrjenega naročila s strani ponudnika prav tako naveden poleg naziva izdelka. Za glavnino tovrstnih izdelkov je predvidena dostava med 5 - 14 delovnih dni. Nekateri izdelki bodo pri proizvajalcu proizvedeni po naročilu, pri njih bo običajno lahko navedeni rok dobave nekoliko daljši in bo kupcu predstavljen pred zavezujočo oddajo naročila.
Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnimi roki dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni izdelki dostavijo kupcu hkrati, razen v kolikor kupec od ponudnika izrecno zahteva drugače. V primeru, da kupec (npr. zaradi različnih rokov dobave za različne izdelke iz istega naročila ali pa iz drugega razloga) želi naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se mu za vsako ločeno pošiljko obračuna strošek dostave.
Ponudnik zaenkrat vrši dostave po Sloveniji in na Hrvaškem. V primeru interesa dostave v drugo državo, naj se kupec za ponudbo obrne na ponudnika po elektronski pošti na naslov: info@latissa.si.
Podatki o dobavljivosti (zalogi) izdelkov so prikazani ob ogledu izdelka pod nazivom in ceno izdelka.
Naročeni izdelki se običajno dostavijo v roku, navedenem v potrditvi naročila. V primeru povečanega obsega naročil v času praznikov, sezonskih znižanj, posebnih akcij v spletni trgovini Latissa ter nenadnih sprememb pri dobaviteljih, se lahko rok dobave podaljša, o čemer ponudnik kupca obvesti še pred potrditvijo naročila. V tem primeru ima kupec, v kolikor zanj daljši dobavni rok ni sprejemljiv, možnost, da odstopi od naročila.
Ponudnik ne odgovarja za morebitno podaljšanje dobavnega roka ali za nezmožnost dobave, do katerih pride iz razlogov na strani tretjih oseb, iz razlogov na katere ponudnik nima vpliva, jih ne more predvideti ali preprečiti, v primeru višje sile, stavke pri ponudniku, prevozniku, dobavitelju ali drugih relevantnih organov, v primeru zaprtja državnih meja in posledičnih omejitev oz. ovir pri uvozu artiklov, naravnih in drugih nesreč ali dogodkov, ki onemogočajo ali ovirajo dobavo in dostavo naročenih artiklov.
Kupec lahko brezplačno prevzame naročeno blago na našem prevzemnem mestu na naslovu Cvetlična ulica 3, 3313 Polzela. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem je kupec o tem obveščen preko elektronske pošte ali sms sporočila.. Izdelke lahko kupec prevzame vsak delovni dan med 10. in 17. uro po predhodnem dogovoru s klicem na telefonsko številko 070 733 390.
Dostava je brezplačna tudi za izdelke, ki so posebej na spletni strani označeni z znakom za brezplačno dostavo. V primeru nakupa več izdelkov hkrati, med katerimi je tudi izdelek, ki je označen z znakom za brezplačno dostavo, je dostava brezplačna za vse naročene izdelke.
Cena dostave za Slovenijo znaša od 3,90 € do 20 € za večino izdelkov. Izjema so težji, volumenski ali daljši izdelki kot so oblazinjene postelje, sedežne garniture, kopalniške kadi, ipd., kjer je strošek dostave 30 € z DDV. Natančno ceno dostave za naročilo izbranega ali izbranih izdelkov lahko kupec kadarkoli preveri v košarici pod postavko Strošek dostave.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali izdelek v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe.
Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega izdelka in pa kratek opis poškodbe. V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail naslov info@latissa.si.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec oz. potrošnik pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana do poteka zgoraj navedenega 14-dnevnega roka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.
Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.
Kupec izpolni Obrazec za odstop od pogodbe (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga pošlje ponudniku po elektronski pošti na naslov info@latissa.si. Ponudnik kupcu nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.
Rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga začne teči od dneva, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom. Če je predmet pogodbe več kosov blaga ali če je dostava sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pa rok za odstop od pogodbe začne teči, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga ali nad zadnjo pošiljko.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je ponudniku poslal obvestilo, da odstopa od pogodbe, razen če ponudnik kupcu ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje še pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Kupec lahko vrne blago ponudniku:
● po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela
Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupec mora ponudniku blago vrniti nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec je k blagu dolžan priložiti vse spremne dokumente, ki jih je prejel skupaj z blagom (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.
Zaradi lažje in hitrejše izvedbe vseh potrebnih aktivnosti v zvezi z odstopom od pogodbe ter posledicami le-tega je zaželeno, da kupec k blagu priloži kopijo računa in kopijo obvestila (ali izpolnjenega obrazca) o odstopu od pogodbe. Prav tako je zaželeno, da se izdelki vrnejo v originalni embalaži.
Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja za:
● za izdelke, narejene po naročilu (personalizirani izdelki ipd.) oz. za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
● za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti.
Ponudnik je odgovoren za stvarne napake izdelka. Napaka je stvarna če:
1. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
2. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
3. izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
4. če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali z navedbami na izdelku.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati eno od naslednjih možnosti: 1) da odpravi napako na blagu, 2) da mu vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, 3) da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali 4) da mu vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega stavka.
Če obstoj napake na blagu oz. izdelku ni sporen, mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih (8) dni, ugoditi kupčevi zahtevi. Če je obstoj napake na blagu oz. izdelku sporen, pa mora prodajalec kupcu pisno odgovoriti na njegovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu kupčeve zahteve.
Odgovornost prodajalca oz. ponudnika za stvarne napake ni podana v primerih, ki izhajajo iz sfere kupca (oz. tretje osebe), zlasti pa če nastanejo zaradi nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali nedovoljenih posegov (npr. popravil, predelave, odpiranja ohišja, razstavitve blaga oz. izdelka, ...).
Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku se nahaja TUKAJ.
Kupec izpolni Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga skupaj z izdelkom na katerem uveljavlja stvarno napako, pošlje ponudniku s priporočeno pošto (ali pa z dostavno službo) na naslov ponudnika Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku in odgovornost ponudnika za stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa ponudnika znotraj garancijskega roka, ki je naveden na garancijskem listu oz. računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek o tem ni znan – v tem primeru lahko uporabnik/kupec kontaktira ponudnika, da zagotovi informacijo.
Kadar blago ali izdelek v garancijskem roku ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec uveljavlja zahtevek iz naslova garancije.
Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje, ki ga najdete tu: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV10954) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko kupec od dajalca garancije (in tudi prodajalca ali pooblaščenega servisa) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali če napaka ni odpravljena v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prvega odstavka.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali za zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Kupec lahko v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo (lahko tudi z izpolnitvijo Obrazca, ki je priložen spodaj) od dajalca garancije zahteva odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek, kot garancijski in servisni list. Zaželeno je, da priloži tudi kopijo računa, v kolikor z njim razpolaga.
Če je zahtevek kupca iz naslova garancije utemeljen, kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov, saj stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec. Če prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni serviser ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca (npr. nepravilna uporaba, mehanska poškodba, nedovoljen poseg v izdelek, ipd.), zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo kupcu poslal obrazloženo pisno obvestilo o zavrnitvi zahtevka ter kupca pozval, da naj v roku 8 dni osebno prevzame izdelek na naslovu prodajalca/proizvajalca/pooblaščenega serviserja.
V kolikor kupec v roku 8 dni na navedenem naslovu izdelka ne prevzame ali pa v kolikor kupec izrecno izjavi, da želi, da se mu izdelek pošlje po pošti ali preko dostavne službe, bo prodajalec/proizvajalec/pooblaščeni serviser izdelek poslal kupcu po pošti ali dostavni službi na stroške kupca.
Obrazec za uveljavljanje pravic iz garancije najdete TUKAJ.
Kupec izpolni Obrazec za uveljavljanje pravic iz garancije in ga skupaj z izdelkom na katerem uveljavlja garancijo, pošlje ponudniku oz. prodajalcu s priporočeno pošto (ali pa z dostavno službo) na naslov prodajalca oz. ponudnika Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela. Zahtevke iz naslova garancije kupec lahko uveljavlja tudi neposredno pri proizvajalcu ali pri pooblaščenem servisu.
Opredelitev pojmov: Organizator nagradne igre je prodajalec Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov): Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije.
V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri: Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje: V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
Obveznosti izžrebanca: Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug izdelek. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov: Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre: Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši spletni strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.
Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.
Ponudnik Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so objavljene v Politiki zasebnosti, ki je na voljo TUKAJ.
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje resnične in pravilne osebne podatke, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Spletna trgovina Latissa bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEPT in ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
● Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
● Pošiljatelj (Latissa) bo jasno razviden.
● Različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
● Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijah ter druga oglasna sporočila ponudnika. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor se ne prijavi na prejemanje.
Spletna trgovina Latissa je v lasti podjetja Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pisnim soglasjem lastnika.
Latissa se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cene spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Prav tako se ponudnik trudi s skrbnostjo dobrega strokovnjaka in gospodarja temeljito pregledati vsako naročilo in ga tudi celovito izpolniti. Kljub skrbnosti žal še vedno lahko pride do situacij, ki lahko vplivajo na izpolnitev obveznosti prodajalca, na katere pa prodajalec nima vpliva, jih ne more predvideti, niti preprečiti ter za katere posledično ni in ne more biti odgovoren. Sem sodi npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih prodajalec ne more dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne more dobaviti v predvidenem roku.
V kolikor pride do katere od zgoraj naštetih situacij ima ponudnik pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer je kupca dolžan takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter kupcu tudi jasno in nedvoumno navesti, da odstopa od pogodbe. V tem primeru bo ponudnik kupcu nemudoma, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od odstopa od pogodbe vrnil vsa morebitna že prejeta plačila. Latissa si pridržuje pravico do napak na spletni strani tako v slikovnem kot tekstovnem delu in zanje ne prevzema odgovornosti.
Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani in si po svojih najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov (zlasti kot posledica različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija ipd.), kar pa ne vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka. Morebitne minimalne (zlasti estetske) razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini ne predstavljajo stvarne napake izdelka. Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last podjetja Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p.. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@latissa.si ali po klasični pošti na naslov: Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Latissa prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Latissa, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Za vsa vaša vprašanja je ponudnik na voljo preko e-naslova info@latissa.si ali po telefonu na 070 733 390, od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00 uro.
KONTAKTIRAJTE NAS Z veseljem vam pomagamo vsak delovni dan od 8.00 do 17.00 ure in ob sobotah od 8.00 do 13.00 ure |
OSTANIMO POVEZANI Pokažite nam svoj stil, uporabite: #LatissaHome @LatissaHome |
O LATISSI |
ZA VAS |
PARTNERSTVO |
PLAČILNA SREDSTVA
|
Sofinanciranje spletne strani in spletne trgovine je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
![]() |
![]() |
![]() |
Copyright © 2022 Latissa
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.